Room 17

Room 17

19 november 2015

Bloggen




Bloggen

Wat is het stil op je blog......hopelijk ben je niet ziek.....
Bovenstaand berichtje kreeg ik van Martje uit Italië (www.casavecchia.nl). Ziek ben ik gelukkig niet maar ik ben wel ontzettend druk. Webshop, B&B en mijn onderwijsbaan vragen veel tijd en aandacht dus het bloggen schiet er af en toe bij in. Schreef ik voorheen twee á drie blogposten per week, tegenwoordig blog ik nog maar 1 keer in de veertien dagen. Best zin om elke week weer een leuke post te lanceren maar omdat er soms zo weinig respons op de posten komt vind ik het een beetje verspilde moeite. Bloggen is toch vooral een kwestie van interactie en als er te weinig mensen reageren gaat de lol er een beetje vanaf. Facebook is natuurlijk ook debet aan het feit dat ik minder posten plaats, want Facebookberichten worden inmiddels beter bekeken dan mijn blogposten ( ben vast niet de enige die constateert dat facebooken populairder is dan bloggen). Enfin, vandaag in ieder geval weer een nieuwe verse post. Met veel frisse tegenzin overigens want de toestand in de wereld baart me zorgen en bloggen over wonen voelt opeens onzinnig en onbenullig…..

De oude houten tafel kocht ik pasgeleden in de kringloopwinkel. Donkerbruin van kleur en niet mijn ding, maar met een halve liter ammoniak en een paar schuursponsjes werd hij gelukkig een stuk lichter. De kleur op de wand is van Histor (Forel), pinakels en schaal zijn te koop in de webshop (Room 17).

41 opmerkingen:

Burlap Luxe zei

Oh No! Not you here too! I dislike Facebook for that very reason, it's so less personal, a quick few words a photo, a like or quick comment and ones ego is stroked. I to do face book but favor my sites that soulfully express who they are like here with you my dear.... One or few faithful following visits is well worth many who like and onto the new feed of a facebooker.
I so enjoy lingering in your sanctuary beauty her, and then reading to go back and look a second time! Keep blogging and visiting your faithful will always find the soul I'm how you create.

I love your thrift table, it has the pure and good history that your home reaps, it's such a wonderful fit in all you create around you.
I know Facebook is a easy attention getting feed, as well as pinning and posting to a Instagram sight, yet I favor the effort one takes to create pages that read like a book of brocante designs such as what you do here on blogger that can't be achieved anywhere else.

Keep posting, Facebook will get old, and I.G is for the lack of a better word ego boosting.... Real writing and designs starts and ends here, keep inspiring your beauty even if one night or day in a month.

Xx
Dore

Athomebymy zei

Ja helemaal waar ... er komt bijna geen reactie meer , ik heb mijn reageren ook uit gezet de laatste keren , ik vind het zelf dan weer leuker om iets op de fb pagina te plaatsen , voor mezelf is dat spontaner , ik neem een foto en zet die erop een blopost daar gaat altijd heel wat aan vooraf ....
Je tafeltje is prachtig !

Liefs Petra

Marie-José zei

Je hebt zo gelijk wat FB betreft maar ik ben er zelf ook schuldig aan...als ik het druk heb zoals nu in de aanloop naar kerst, dan is bloggen bij het eerst wat erbij inschiet...FB niet!
Ik vind bloggen wel nog steeds het heel leuk en lekker ontspannend en idd...de interactie is het allerleukst.
Daarom laat ik hier in ieder geval een berichtje achter ;-)
Laten we met zijn allen proberen toch zoveel mogelijk elkaar te blijven volgen met dit unieke concept, en al die prachtige foto's.

Lieve groet, MJ

ps gave tafel zo!

Inge zei

Oh wat jammer dat er weinig gereageerd wordt op de posten van bloggers. Al ben ik een stille volger en heb ik zelf geen blog kijk ik iedere dag met veel plezier uit naar de blogs die ik volg.
Blijf bloggen zou ik zeggen.
Fijne avond. Groetjes Inge

Marjonel M zei

Bloggen vindt ik nog steeds leuk maar ik moet zeggen dat het er bij ook wel eens bij in schiet. En FB heb ik niet mensen kijken mij ook heel vaak vreemd aan, heb jij geen FB?

Groetjes. Marjonel

Marjonel M zei

Bloggen vindt ik nog steeds leuk maar ik moet zeggen dat het er bij ook wel eens bij in schiet. En FB heb ik niet mensen kijken mij ook heel vaak vreemd aan, heb jij geen FB?

Groetjes. Marjonel

Marjan zei

Wat een mooi tafeltje. Die is alle moeite meer dan waard geweest.
Kom op het moment ook niet echt aan bloggen toe. Maar vind een blog post altijd leuk om te lezen.

liefs, Marjan

Unknown zei

Ik begrijp je volkomen , als je vele blogs volgt word het echt veel om overal te reageren , maar ik probeer echt die moeite te doen .
Als je zelf iets plaatst is het natuurlijk super leuk als je veel reacties krijgt . Het is die interactie die bloggen leuk maakt .

Leuke tafel heb je gevonden , en met jouw manier van stylen is het onmiddellijk de moeite waard om er een mooie post van te maken .
Groetjes
Christel , Garcya's place

lia zei

Ja, ik snap het helemaal. En het is mij ook opgevallen dat het overal erg rustig is op de blogs.
Zat gisteravond te kijken, en sommige blogs die ik aanklikte bestaan zelfs niet meer.
Eerst hadden we Picasa, waarna het bloggen al snel kwam. En nu is het meer Facebook en instagram.
Maar ik blijf die blogposten wel heel leuk vinden hoor, al zijn de reacties op een post natuurlijk wel de kers op de taart.

Liefs lia

Livina Fluweeltje zei

Ik begrijp je frisse tegenzin, ik maakte vandaag ook een nieuwe blogpost en had ook een soort van aarzeling.
Ookal reageer ik niet altijd, ik lees je berichten graag, dus ik hoop dat je nog even blijft bloggen ;-).

Bij Guusje Thuis zei

Herkenbaar, na 5 jaar bloggen, is er de rek er wel uit bij mij en doe inmiddels veel meer met Instagram. Toch jammer want ik vond een rondje blogland altijd heel leuk!

Housebythewaterhole zei

Dag Hennie, héél herkenbaar met het bloggen, heb ook het zelfde gevoel,
het reageren is fel verminderd en er gaat nochtans veel werk in het plaatsen
van een post, zeker als je full-time werkt, onderwerpje zoeken, foto's nemen,
op pc zetten, uploaden, leuk en boeiend tekstje bij verzinnen, plaatsen en dan
spannend de reacties afwachten....maar er is ook zoveel bijgekomen zoals
fb en instagram....
Jij hebt in ieder geval super gescoord met jouw tafel....suuuper mooi is ze geworden,
geniet ervan, veel succes met de b&b
fijn weekend alvast
liefs kathy

Unknown zei

Grappig vind ik altijd wel dat wanneer je bv iets plaatst op je blog in de vorm van een constatering, "kritiek" of iets met een (scherp) randje oid dat er dán ineens wél (veel) reacties komen...

Bij mij staat het bloggen ook op een héél laag pitje en ook ik heb de mogelijkheid tot reageren uitgeschakeld. Ik reageer zelf vrijwel nooit bij andere bloggers, ik heb vanaf het begin af aan al moeite gehad met het "voor wat hoort wat" principe dat kennelijk heerst.
Je volgt iemand omdat hetgeen die persoon doet, schrijft of laat zien je aanspreekt. Dan is het op de "volg dit blog" knop klikken, of een aankoop in onze webshop doen, waardering genoeg voor mij.

Daarnaast weet ik ook vaak niet wat er nog te zeggen valt na de zoveelste "Oh mooi hoor..."

Ik wens je een fijn weekend toe en succes met al je drukke werkzaamheden! knap hoe je dat allemaal combineert!

liefs,

Jeanette zei

Ik merk dat ook heel erg dat iedereen op FB en instagram zit. Zelf heb ik geen FB en geen istagram maar kom zelf ook weing op blogs. Plaats zelf ook nog maar weinig ook omdat ik denk dat het weinig bezocht wordt. Maar er zijn veel stille volgers, zal jij ook hebben. Mijn teller is wel wat gezakt maar heb maandelijks nog veel te veel bezoekers om te gaan stoppen. Ben wel minder actief maar wil mijn fans nog niet missen ook al lees ik ze niet, ze zijn er wel...

Hoop dat je zo af en toe nog wel wat post maar dat hoeft zeker niet wekelijks hoor:-)

Groet van Jeanette

Anneke zei

Ja Hennie mij valt het ook op dat het bloggen op een laag pitje staat. . Ik kijk wel bij iedereen en geef ook een reactie omdat het zo leuk is om een reactie te krijgen. En ik waardeer het als mensen de moeite nemen een reactie te plaatsen. Daar doe je het toch voor. Het is zo leuk de mening van ánderen te horen.
Wat heb je een enig tafeltje gekocht. Wat kun je daar dan van genieten.
Liefs Anneke

Home and Lifestyle zei

Voor mij staat bloggen nog steeds op nummer één, ik vind juist de combinatie van een stuk tekst met foto's in een blog met een mooie layout het leukst en dat heb je niet bij instagram of fb. De wereld is al zo vluchtig denk ik dan, bij bloggen neem je er juist wat meer tijd voor, ook wanneer je bij anderen reageert. En ook al zijn er veel reacties gegeven, ik reageer op de post en ben geen aanvulling op de reacties voor mij. Dan maakt het mij niet uit of ik nummer 6 of nummer 30 ben.

Hoewel ik wel minder inspiratie heb, zou ik het ontzettend jammer vinden wanneer het bloggen langzaam als een kaarsje uit gaat. Volgens mij ga ik mij dan zelfs een beetje vervelen hihi. Dus ik hoop dat je toch lekker blijft posten Hennie, ik blijf een trouwe fan ;-).

Je hebt een mooi tafeltje gescoord. Dat moet voor jouw RSI armen toch ook geen pretje zijn om dit nog te moeten bewerken!

Liefs, Ingrid

Coby Breitner zei

Ohhh jammer hoor Henny, geen bericht is geen teken niet gelezen. Want ik denk ik en ook anderen vinden het heerlijk om je blogs te lezen, mooie foto's kijken enz..... dus vooral doorgaan hoor.
Groetjes Coby

cozy home zei

Soms zijn er mensen die alleen maar kijken en lezen en dus genieten, zoals ik. FB is sneller maar minder mooi door alle snelle berichten die er voorbij flitsen . Ik geniet van je blogs en je maakt er mensen blij mee....

Roelie Steinmann Photography zei

Wat een mooi tafeltje geworden. De pinakels die je verkoopt zijn ook prachtig. Ik blog zelf nu bijna drie jaar en vind het nog steeds leuk. Maar er gaat veel tijd in zitten. Ik merk dat er bij sommige posten juist veel en andere juist weer weinig wordt gereageerd. Ik kijk nog wel eens bij de statistieken en als ik dan zie dat wel meer honderd of soms zelfs nog meer hebben gekeken, dan ben ik weer blij. Soms reageer ik zelf ook niet, door tijdgebrek. Als je bij iedereen een zinnig stukje wilt schrijven dan heb ik geen tijd meer om te werken ;).

Groetjes Roelie

Margo van Schaick zei

Hoi Hennie
Ik lees je blog altijd met heel veel plezier maar reageer niet altijd. Meestal omdat ik dan zelf ook heel erg druk ben. Vandaag wil ik even kwijt dat ik je een grote inspiratiebron vind. Jouw styling is steeds prachtig en je huis is een plaatje.
Respect heb ik voor jou als persoon. De manier waarop jij in het leven staat en doorgaat is bewonderenswaardig. Ondanks alles wat je meemaakt blijf je positief en ga je door met leven. En af en toe is het moeilijk en deel je dat met ons. Ik ken je niet persoonlijk maar ik vermoed dat als we elkaar ooit zouden ontmoeten dat we veel gesprekstof zouden hebben.
Het kussen dat ik bij je besteld heb is prachtig. De kleuren passen goed bij de rest en ik ben er heel blij mee.
Nog een fijn weekend.
Groet, Margo
(casadinarda.blogspot.nl)

Unknown zei

Ik merk ook dat het stil is in blogland...
Reageren heb ik uitgezet...om dezelfde reden als Debby.
Ik doe bloggen voor mijn plezier...en het is niet verplicht om te reageren...niet van mijn kant en ook niet van de andere kant...ik vindt het veel leuker om te reageren op blogs die me echt aan spreken, dan dat het een verplichting gaat worden....

Ik zie de mooiste dingen op blogs voorbij komen die van de kringloop komen...nou...dat is hier ver te zoeken hoor.
Prachtige tafel.

Fijn Weekend Henny,
Inge, my choice

Anoniem zei

Hopelijk kan ik je overtuigen om vooral te blijven posten, Hennie, want jij mag niet gemist worden!!! Niet 'overlopen' naar het vluchtige FB en IG, waar alleen het vlugge 'scoren' telt, een ego-tripje met een opstekende duim, duhhhh...Bloggen geeft veel meer diepgang! Dat er minder gereageerd wordt is jammer, want de views blijven wel stijgen, maar je ziet het niet terug in een reactie. En dan kun je wel stoer reageren dat het je niks uitmaakt, toch geeft het een bepaalde waardering voor je inzet om een zo mooi mogelijke post te maken. Van sommige krijg je nooit een reactie en dan zijn er nog die alleen maar reageren als er 'reuring' kan ontstaan en dan toch even 'hun zegje' moeten doen om daarna weer te schitteren door afwezigheid. Maar gelukkig zijn er nog genoeg 'trouwe fans' die begrijpen dat bloggen vooral leuk is door interaktie met elkaar. Die weten hoe fijn het is om feedback te krijgen, idd de kers op de taart. Ik begrijp ook wel dat je niet bij iedereen steeds kunt reageren, maar dat hoeft ook niet. Geregeld is ook al zeer welkom. Laten zien, dat er 'aan de andere kant' ook iemand zit en niet alleen een 'duim'...Daarbij wil ik nog even opmerken dat ik grote bewondering voor je heb, hoe je het allemaal managet. En ook je kwetsbaarheid durft te tonen, als het soms eens wél moeite kost. Dat maakt je een warm mens, waar ik graag op 'visite' kom! Met beide duimen omhoog!!!
Liefs, Peetje

Easyliving zei

Wat herkenbaar Hennie.....ik merk dat ik ook soms geen inspiratie heb...het is natuurlijk ook veel van hetzelfde allemaal. Maar ik vind het leuk genoeg om ermee door te gaan.
Ik heb ook geen Facebook en Instagram...vind het ook weinig opbeurend dat oppervlakkige "liken" van alles dat voorbij komt. En ik mis het daarom ook niet. las vandaag in de krant hoe verslaafd (met name) de jeugd is aan zijn/haar social media. Echt, ik zal er nooit bij horen, zonde van mijn tijd om hele dagen met de telefoon in mijn handen te lopen....
Het contrast beaam ik...door alles dat er momenteel in de wereld gebeurd komen dingen in een ander daglicht te staan.....wel goed om dit ook maar eens te ervaren.
Ik wens je een fijn en hopelijk eens een rustig weekend...kies eens voor twee dagen NIETS......

Liefs Dinka

Unknown zei

Ik kan niet anders zeggen dat wat je schrijft ik ook helemaal herken.
Ik post ook minder dan voorheen en reageer ook niet altijd, maar lees wel alle posten!
Dat komt mede door fb en ig. Het gaat zoveel sneller en makkelijker. Maar ik blijf het bloggen super leuk vinden en het is natuurlijk ook heel leuk als je reactie's krijg...dat kan ik niet ontkennen.
Misschien dat het fb en ig nu een hyp is maar dat we toch uiteindelijk erachter komen dat het bloggen toch eigenlijk veel meer voldoening geeft.....
Ik hoop dat je toch niet gaat stoppen want ik zie jouw prachtige inspirerende foto's graag!!

Groetjes Anita

It Is The way of life zei

Hallo Hennie, idd het stil en ik doe daar ook aan mee , maar voor mij heeft dat een rede om privé redenen .En om daar steeds iets over te melden blijf ik in herhalingen vallen want het kan nog wel maanden duren , en ook staat mijn hoofd er niet naar !
Maar Hennie ik vind je tafel echt heel mooi geworden en wat kan dat opknappen hè!
Ik wens je een fijn weekend !
Liefs Ida

It Is The way of life zei

Hallo Hennie, idd het stil en ik doe daar ook aan mee , maar voor mij heeft dat een rede om privé redenen .En om daar steeds iets over te melden blijf ik in herhalingen vallen want het kan nog wel maanden duren , en ook staat mijn hoofd er niet naar !
Maar Hennie ik vind je tafel echt heel mooi geworden en wat kan dat opknappen hè!
Ik wens je een fijn weekend !
Liefs Ida

quilting Jeannet zei

Je verhaal is heel herkenbaar, de interactie is zeker een stuk minder naast het FB, de vluchtigheid regeert, maar aan de andere kant, ik blog vooral ook voor het mooie blogboek wat ik uitdraai aan het eind van het jaar, dat zou ik toch niet willen missen. Hoop een keer in je B&B te komen logeren.

het moonhuis zei

Ik vind bloggen veel leuker dan een foto op fb plaatsen hoor, daarvoor zijn mijn teksten veel te lang, ik wil er gewoon veel bij kunnen vertellen. Twee á drie keer per week gaat mij ook niet lukken hoor, ik post ook ongeveer 1 keer in de 2 à 3 weken, dat is voor mij genoeg.
Prachtig tafeltje heb je gevonden en na de behandeling weer helemaal van nu, zo leuk om te doen hè?
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Anoniem zei

Eerst een compliment over je tafel, wat is die mooi geworden!
En wat het bloggen betreft vind ik de interactie ook het leukst.
Wel merk ik dat er minder geblogd wordt. Zelf heb ik geen Facebook en Instagram. Ik wil niet de hele dag achter de computer hangen, er zijn meer dingen in het leven.
En ik moet ook zeggen dat na een heel aantal jaren al weer, de rek er een beetje uitgaat bij mij wat betreft de inspiratie. Van twee keer per week zit ik nu ongeveer op 1 in de anderhalve a twee weken. Maar lezen en reageren doe ik nog steeds.
Ik wens je heel veel succes bij al je werkzaamheden!

Liefs, Gerry

Jolanda zei

Herkenbaar, ik merk het ook. Niet veel reacties meer en ik reageer zelf ook minder. Heb ook FB en instagram en vooral dat laatste gebruik ik veel. Maar bloggen blijft eigenlijk het leukste! Dus lekker doorgaan hoor:) Doe ik ook.

It's me zei

Bloggen is veel leuker dan fb Hennie....hihihihihi...hier vinden we rust in onze drukke wereld....fb is meer een klaagboek soms.....ik vind alleen de Brocante en winkels etc leuk.....en ja bloggen is veel minder geworden..maar vind het nog steeds heel leuk...vooral het lezen het maken van blogs is lastig op mijn oude computertje blijft langzaam en traag wat dat betreft is fb beter.....maar alles is daar zo kort en vind ik leukerig...hihihi....maar hoop wel dat je hier blijft....liefs Ria x

Janny zei

Ik betrap me zelf er ook op dat ik geen stof heb om over te bloggen, ja...als ik elk potje of schaaltje fotografeer wel natuurlijk maar dat vind ik weinig toevoegen.
Net als Dinka vind ik de blogs vaak te veel van hetzelfde en daar wil ik niet te veel aan meedoen.
En zeker is ook FB makkelijker; daar plaats je nogal eens makkelijk een fotootje van een kleine nieuwe aanwinst, maar om daar een heel blog omheen te maken is letterlijk een ander verhaal.
Maar blijf maar wel bloggen Hennie, ik vind het erg leuk je te volgen.
Liefs,
Janny

Maru zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei

O helemaal herkenbaar, je hele verhaal kan zo over mij gaan wat dat betreft. Ook hier het bloggen veel mindergeworden door drukte van onderwijsbaan, zorg voor dierbaren, hobby en gezin. FB gaat idd veel sneller en makkelijker. Endan ..ja dan is alles betrekkelijk als je hoort wat er allemaal om ons heen gebeurt....zorgelijk! Maar ook gaat het gewone leven door met alle huis tuin en keukendingen...zo tegenstrijdig sims! Toch wens ik je nogeen goed weekend...lieve groet,Jacqueline

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat zou ik het jammer vinden als je er mee zou gaan stoppen Hennie! Ik vind het bloggen toch leuker dan FB of IG, hoewel ik daar ook te zien ben. Maar op Fb stoort het me soms dat ik weer hetzelfde plaatje tegenkom, daarom like ik ook niet veel meer!
IG is sneller en korter, dat is wanneer je niet zoveel tijd hebt natuurlijk handig, maar ik vind een blogpost toch veel leuker omdat daar vaak een mooi verhaal bij komt te staan!
En natuurlijk is het fijn om reacties te krijgen maar ik vind het ook voor mezelf leuk om nog eens terug te kijken en te zien wat ik bv 2 jaar geleden deed, het is ook een soort dagboek geworden!
Ik hoop dat je door blijft gaan want ik blijf het leuk vinden om wat van je te zien ( zo'n mooi tafel) en te lezen!

groet Trijnie

van alles wat in huis en tuin. zei

Vergeet ik nog te zeggen dat ik je altijd bewondert heb om de wijze waarop je je leven weer hebt opgepakt! Je hebt, min of meer, ook je moeilijke momenten met ons willen delen, je durfde je kwetsbaarheid te laten zien.......en dat doe je toch niet zo snel op Fb denk ik. Zo leren we ook weer wat van jou!

groetjes Trijnie

Hillary'sHome zei

Ik kan me jou reactie wel goed voorstellen. Ikzelf krijg ook nooit zo veel reacties en vind dat ook niet altijd even leuk. Ik heb dan ook nog niet zo veel volgers, dus dat zal ook zeker mee spelen.
Maar ik blijf toch het bloggen wel erg leuk vinden, ook al moet ik er echt tijd voor vrijmaken.
Maar geef het niet op, is lees je blogs met plezier. Het lukt mij ook niet altijd om te reageren, maar probeer het wel.

Succes met alles. Want ik vind het wel knap hoe je alles zo kunt runnen.

Ps: Je tafel is mooi geworden, en dat gevonden bij de kringloop. Af en toe moet je gewoon geluk hebben en regelmatig binnen lopen.

Fijne week gewenst.

Lieve groet, Hilgonda

Chantal (uit het Zuiden) zei

Hallo Hennie,

wil ook even reageren.

Ik ben een stille volger van je.

Heb zelf geen blog en ook geen facebook
Volg wel Instagram.

Zie dat dat er wel vaker een foto van jouw huis langskomt.
Maar niet door jouw gepost.

Ik zou zeggen: blijf lekker bloggen.
Kan zo genieten van je verhalen en mooie fotos van je huis.

Groetjes Chantal

Bij Sandra Thuis zei

Goedemorgen Hennie,
Ik blog nog niet zo lang (sinds Mei dit jaar ) en vind het daarom nog steeds erg leuk. Ik loop natuurlijk jaaaaaren achter op de doorgewinterde blogsters in het land. Kan me daarom wel voorstellen dat men een beetje inspiratieloos wordt.
Ik heb een aantal trouwe volgers die bijna altijd reageren, en dat is heel fijn, en ik ben ook iemand die bijna altijd een reactie achterlaat .Behalve als ik het echt niet mooi vind.Dan hou ik mijn mond! Jij post vaak hele korte berichten over je B&B of over je Webshop, en dan lees ik dat wel, maar heb ik niet de neiging op te reageren.

Het is idd.geen verplichting, maar soms voel ik wel een scheefgroei. Maar daar zet ik me wel overheen!Ik heb heel veel pageviews, dat vind ik fantastisch,en daar gaat het om!
Instagram heb ik niet, wel Facebook, en daar heb ik ook een pagina van mijn Blog,maar doe daar niet zoveel mee.
Hennie, ik zou zeggen:Je hebt een prachtig huis, er valt nog genoeg te zien , dus
LEKKER DOORGAAN!

Lieve groet,Sandra

Phyllis zei

Ben blij dat je nog blogt hoor, vind het toch een heel ander medium als FB. FB (net als Instagram) is veel vluchtiger, bloggen is iets met meer info, meer verhaal, om even bij te stoppen en het te lezen. FB is meer om langs te scrollen, even snel.
Ben zelf sowieso geen FB fan, vind FB bemoeizuchtig ('wat ben je aan het doen???') , het eigent - juridisch - zich alle foto's toe die je erop zet (dus zet ik die op mijn blog), het gebruik je naam om spullen van anderen aan te prijzen en er wordt veel te veel op geklaagd. Vind daarom van de 'vluchtige' social media IG veel prettiger, maar blijf zelf zeker ook bloggen. Inderdaad, misschien wat minder, maar toch. Hoop dat je tot dezelfde conclusie komt, want ook al lukt het niet altijd om een bericht achter te laten (zoveel leuke en mooie blogs te volgen, dat lukt niet qua tijd) dat wil niet zeggen dat je blog niet bezocht en gewaardeerd wordt.

Sis1 zei

Hoi
Zelf heb ik met mijn zus twee blogs. We krijgen erg weinig reacties. Maar de reacties zijn niet het enige waarom je blogt toch? Ik vind het ontzettend leuk om je blog te lezen en je foto's te zien, maar vind het vaak teveel gedoe om een bericht achter te laten. Soms kom ik maar een keer in de twee weken langs omdat ik een enorme lijst met blogs heb die ik af en toe helemaal door kijk. En onderschat de hoeveelheid stille lezers niet! Vanuit allerlei hoeken krijgen wij soms reacties via via. Er wordt echt wel gelezen.
Gewoon doorgaan joh.... ik zou je erg missen.
Groetjes