Room 17

Room 17

3 maart 2010










Iron Elegance
 
Gekocht tijdens een brocantetochtje, 100 kilo gietijzer, oude deurkloppers en een fraaie spiegel.
De hele lading in mijn auto gepropt en snel naar huis gereden want ik kon bijna niet wachten om deze mooie items te fotograferen. De oude deuren had ik ook graag willen hebben, maar helaas, daar heb ik geen plek voor. Ben in ieder geval in mijn nopjes met de vazen, want gietijzer is moeilijk te krijgen op dit moment. Oude exemplaren worden steeds zeldzamer, en ook de nieuwe vazen liggen niet voor het oprapen ( de ijzerprijzen op de wereldmarkt zijn het afgelopen jaar verdubbeld) .
Fijn dat ik toch nog acht stuks op de kop kon tikken!


23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat heb je mooie aankopen gedaan...leuk zo'n brocante tochtje! Bedankt trouwens nog voor je tip over de Provence...ik wilde al een dakkoffer op de auto plaatsen, maar dat is denk ik toch niet nodig hi hi!

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

faire un songe zei

Hoi Hennie, je hebt het over een brocante route, heb je ook adresjes, ik zou wel eens een kijkje willen nemen,.. de achterhoek en Twente is voor mij een uurtje..
Groetjes Hetty

Miranda | Taxx Life Blog zei

Prachtige items heb je gescoord zeg, echt mooi!

Unknown zei

HAHAHAHA geen plaats voor, HAHAHAH geen plááts voor??????? Nah......en IK maar denken dat als wij onze zinnen ergens op hadden gezet we er desnoods plaats voor zouden máken!!!!! hahahaha geen plaats voor.......;)

Succesvol rondje, moet je vaker doen :)met mij ofzo*GRIJNS*

Groetjes
Lynda

All Seasons zei

wat een pracht aankopen heb je gedaan!!
Een brocante tochtje...wat leuk, moet ik gauw weer eens plannen, nu het weer beter weer wordt.

Geniet van je mooie aankopen (ben eigenlijk wel een beetje jaloers hoor..)
Lieve groet,
Patricia

Mayflower zei

Prachti Hennie, ik wil ook ooit nog eens zo'n mooie gietijzeren orenvaas erbij hebben. Ook je spiegel is prachtig. Je heb weer mooie dingen meegenomen.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

hoi,

wat mooi,mooi,mooi.....


groetjes conny

t brocante sfeertje zei

Prachtig,zit weer helemaal te genieten van je mooie plaatjes.De spiegel is ook erg mooi.Groetjes,Ingrid

&Styling Interieur en kleuradvies zei

Mooi!

Boxwood Terrace zei

Such beautiful urns and the mirror, too! They must have been very heavy in your car. I would love to find those types of items in my area. Have translated your post from Dutch to English via Google, so I'm glad to follow along now and for your next posts too!
Deborah

The Swedish Room zei

Hi Hennie,
I love white, rusty urns, and these are real great. I also love the doors and the mirror. Great finds.
The Swedish Room

Patricia zei

Ow wauw, hele mooie vazen, en die spiegel is het helemaal!! Geniet er maar fijn van hoor!

Liefs Patricia

lia zei

Mooi Hennie, en komen deze op je webwinkel te koop of zijn ze voor jezelf.
Want ben nog op zoek naar een mooie oude.

lieve groet Lia

Unknown zei

Die deuren vindt ik super ,daar zou ik nog wel een plekje voor willen maken,,,,het gietijzer is ook allemaal even leuk.

Bonjade zei

Ja hier nog een fan. Vooral die grootste vind ik mooi. Verkoop je ze ook of houd je ze lekker zelf, wat ik prima kan begrijpen.
Enne....heel hollands maar wat kost ie?
Fijne avond

Greet Lefèvre zei

Mooi hoor Hennie! Ik heb een paar oude gietijzeren vazen om mijn terrastafel staan. Ik heb deze jaren geleden meegebracht uit Isle su la Sorgue in Frankrijk.

Nog een fijne avond!
xx
Greet

vosgesparis zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ben verliefd!

Anoniem zei

Prachtig !

Tania - grange de charme

God's Pittbull zei

Echt te gek zeg!!

for the love of a house zei

Oh lucky you!!! Absolutely gorgeous!
We love antique iron urns, and have a "bit" of a collection ourselves!!!
Love, love those doors! Congratulations on your wonderful purchases!
joan

Marie Söderberg zei

what a beautiful blog you have, glad I find you.
take care
marie

Chantal zei

Het aantal kilo maakt helemaal niet uit haha. Ik vind ze super gaaf zeg

Jazz zei

'goed kijken en alle kleine details niet overslaan'..Dát is wat ik al jaren doe.Zo ook vanochtend..ik neem dit blog door en stuit op een idee:sinds kort heb ik een paar luiken tegen de muur als decoratie gezet,alleen miste hét nog wat...en zie hier.. een mooi ijzeren sleutelgat!
Bedankt!